LEVERINGTID & 30 DAGES RETURRET

LEVERING


Vi bestræber os på at alle ordrer bestilt på hverdage inden kl. 14.00 indleveres til forsendelse samme hverdag. Ordrer bestilt efter kl. 14.00 indleveres til forsendelse den efterfølgende hverdag. I forbindelse med udsalg og ferie kan der påregnes længere leveringstid.

FRAGTPRISER

FRAGT V. ORDREROVER 499,-UNDER 499,-
TIL PAKKESHOP:GRATISKR. 30,-
MED OMDELING:KR. 49,-KR. 49,-

FRAGTFRI LEVERING TIL PAKKESHOP I DANMARK

Vi leverer alle køb over kr. 499 fragtfrit til nærmeste post-butik i Danmark. Ordrer under kr. 499 pålægges et gebyr på kr. 30.


MED OMDELING

Ordrer leveret med omdeling pålægges et gebyr på kr. 49. Alle varer sendes som forsikret pakkepost med PostNord. ButikB.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord.

FORSENDELSE TIL UDLANDET

Kontakt os hvis du ønsker levering til udlandet.


RETURNERING

Du har 30 dages fortrydelsesret på dit køb fra den dag varen/varerne er modtaget eller anmeldt til modtagelse. Returnér varen til os i væsentlig samme stand og mængde (med hængemærker osv.) sammen med fakturaen, og vi returnerer pengene til dig. Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, bedes du vedlægge fakturaen og sende os varen inden for 30 dage efter modtagelsen i væsentlig samme stand og mængde (med hængemærker osv.). Så snart vi har modtaget din returvare, refunderer vi beløbet.

Bemærk: Vi tager os kun af returvarer, som du har købt gennem ButikB.dk. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende, og vi afhenter ikke i nærmeste pakkeshop. Send returvaren som "pakke", og husk at få en kvittering med tracking-nummeret, for du har ansvaret for varen, til den ankommer til vores adresse.


BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
- du reelt har taget varen i brug,
- den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den (husk at folde tøj pænt),
- du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
- du har fjernet etiketter, hængemærker, prismærker, infoskilte m.m.
- manglende eller ødelagt emballage


REKLAMATION

Jf. lovgivning har du reklamationsret i 2 år (mulighed for reparation, ombytning eller pengene tilbage). Hvis du ønsker at gøre brug af denne ret, så kontakt os. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du vedlægge fakturaen og sende varen til os - se under RETURNERING.


I forbindelse med reklamation så kontakt os venligst. Vi vil hjælpe dig med behandling af reklamationen, så du kommer igennem processen hurtigst muligt. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger: Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 150 kr. for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage sammen med fakturaen, og få en kvittering for afsendelse samt et tracking-nummer. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Vores returadresse er: Butik B, Nederdammen 25c, 6760 Ribe.